Donderdag 18 september 2014. - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu Donderdag 18 september 2014. - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Donderdag 18 september 2014.

Blijf op de hoogte en volg Ria

18 September 2014 | Verenigde Staten, Phoenix

Wij zijn om 5.30 uur opgestaan en willen om 6 uur wegrijden naar Aalsmeer om de auto te parkeren bij 24/7. Gelukkig geen files o.i d. Om 7.45 uur werden we afgezet bij Schiphol. We hadden gisteren nog geprobeerd om in te checken om een plek met meer beenruimte te krijgen. Dit was niet gelukt, omdat we $ 450 bij moesten betalen, waar we dus geen zin in hadden. Dit gold alleen voor de heenreis! Dus nu ingecheckt en daarna door de douane. Dit verliep vrij vlot, alleen moest Ria de motorbescherming uit haar broek laten zien. Klaar voor de start van ......11.15 uur. De vlucht ging eerst naar Washington en duurde 9 uur. Op dit vliegveld moesten wij 4 uur wachten voor de vlucht naar Phoenix. Het vliegtuig stond helemaal klaar: afgetankt en met alle bagage aan boord toen kwam de mededeling, dat er een technisch probleem was, waardoor we nog langer moesten wachten en wel 4 uur meer voor een vervangend toestel. Uiteindelijk kwamen we weer 5 uur later aan en hadden we er vandaag ca 30 uur opzitten en was het in Phoenix 0.30 uur Amerikaanse tijd en was het in Nederland 9.30 uur. Nu lekker slapen in een mooie kamer en in groot bed.