Vrijdag, 19 september 2014 - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu Vrijdag, 19 september 2014 - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 19 september 2014

Blijf op de hoogte en volg Ria

19 September 2014 | Verenigde Staten, Phoenix

We waren ruim voor de wekker wakker en gingen we aan het Amerikaanse ontbijt: veel eieren, vers gebakken wafels, cakejes enz. Wat later worden de motoren uitgedeeld. De onze is een echte Harley Davidson elektra gilde met zijkoffers en grote topkoffer en 2 heerlijke zetels! We gaan eerst een stukje rijden, het is hier stikkend heet, naar een Harley Davidson dealer. Hier heeft Ria toch maar een doorwaai jasje gekocht. Vervolgens rijden we verder naar een oud mijnwerkersdorpje The last dutchman. Wel leuk met een saloon, waar we de eerste hamburger hebben gegeten. Daarna reden we een stuk de bergen in. Wat is het mooi hier met gigantische cactussen van zeker wel 5 m hoog en met rood en geelachtige bergen. Het is nog wel vreemd om hier zo te rijden, want je wordt zowel links als rechts ingehaald op deze brede wegen. Het geluid van de Harley is heerlijk om te horen, maar het schakelen en remmen is net als of je in een vrachtwagen zit. Vanavond hebben we pizza en een salade gegeten met 3x een halve liter cola of orange juice. We gaan vroeg naar bed, omdat we door de tijdwisselingen nog steeds van slag zijn.

• 20 September 2014 - 07:25

Ineke:

hallo ria en cor.

Fijn dat jullie met de nodige vertraging,goed zijn aangekomen,en leuk dat de reisverslagen nu wel door komen.
    Geniet van al het moois wat jullie tegen komen.

Groetjes en liefs,en veilige miles op de harley. Ineke.

• 20 September 2014 - 14:40

Esther:

Lieve Cor en Ria,

Het klinkt nu allemaal al geweldig! Dat belooft wat voor de rest van de reis! Ik denk alleen wel dat jullie wat dikker terugkomen dan jullie gegaan zijn, zo met dat Amerikaanse eten, haha. Geeft niets hoor, geniet maar lekker!

Groetjes,
    Esther