Dinsdag, 14 juni 2016 - Reisverslag uit Gillette, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu Dinsdag, 14 juni 2016 - Reisverslag uit Gillette, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Dinsdag, 14 juni 2016

Blijf op de hoogte en volg Ria

14 Juni 2016 | Verenigde Staten, Gillette

Eerst ontbeten in Sunrise Motor Inn en daarna moeten we een heel stuk overbruggen naar Gillette zo'n 230 miles. In het begin zien we veel paarden en koeien in de omgeving van Cody. Het landschap verandert in heuvels e daarna in bergen met allerlei kleuren oranje, rood beige en grijs. We rijden over de ... pas. Het weer is goed, maar boven op de berg is het best fris en ligt er nog sneeuw. Als we weer naar beneden rijden wordt het steeds warmer. Op een gegeven moment is het 31 graden en wordt het wel tijd voor onze doorwaai kleding. Het is een lange rechte weg met wat heuvels en veel landerijen met koeien. Ook hebben we veel herten gezien. We zien nog een goederentrein met drie locs ervoor en 115 wagons erachter. Na wat drinkstops bereiken we Gillette en zitten we in het Radeway Inn. We eten in een barbecue restaurant en hebben we veel schik met elkaar.