Vrijdag, 17 juni 2016 - Reisverslag uit Fort Collins, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu Vrijdag, 17 juni 2016 - Reisverslag uit Fort Collins, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 17 juni 2016

Blijf op de hoogte en volg Ria

17 Juni 2016 | Verenigde Staten, Fort Collins

Vandaag eerst Lianne feliciteren met haar 30e verjaardag. Ook hier in het hotel is er ontbijt bij. Om 8.00 uur verzamelen voor de briefing. We gaan vandaag 270 miles = 435 km rijden naar Fort Collins. Het is behoorlijke afstand en de omgeving is vrij eentonig. Het is glooiend, soms licht heuvelachtig en soms lijkt het op duinen. Het weer is weer uitstekend, alleen staat er vrij veel wind. Na 1 uur rijden komen we bij Carhenge. Dit lijkt op Stonehenge in Engeland, maar in plaats van stenen zijn er auto's gebruikt. Het is een heel grappig gezicht. De man (Herman Reinders) die dit gedaan heeft, was archeoloog bij Stonehenge in Engeland. We rijden na de koffiestop weer verder. Het landschap bestaat uit uitgestrekte velden met gras, maïs, graan. Dan lopen er weer koeien en een enkele keer schapen of geiten. Af en toe komen we nog gazelles tegen of een fazant. We verlaten de staat Nebraska en komen weer Wyoming binnen. Na weer vele milen en stops gaan we weer tanken en eten bij de Subway. Hier kun je je broodje geheel naar eigen smaak laten beleggen. Jammie! Nu komen we de staat Colorado in. We rijden weer verder en in de verte zien we de Rocky Mountains liggen met een heel donkere wolk erboven. Dat voorspelt niet veel goeds. Gelukkig bereiken we droog het hotel Days Inn in Fort Collins. We gaan eten bij de Mexicaan. Zo zijn we op de helft van de vakantie aangeland.

• 18 Juni 2016 - 17:29

Francis :

Wij genieten met jullie mee. Gefeliciteerd met Lianne en ga zo door met de verslagen. Leuk.

• 18 Juni 2016 - 18:28

Wil:

Nog gefeliciteerd met Lianne. Wat een prachtige reis hebben jullie zeg. We genieten ook mee.