Woensdag, 22 juni 2016. - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu Woensdag, 22 juni 2016. - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Woensdag, 22 juni 2016.

Blijf op de hoogte en volg Ria

22 Juni 2016 | Verenigde Staten, Salt Lake City

En toen was het zover, de laatste motorrijdag was een feit. We reden Price uit om nog een mooie route door de bergen te rijden, hierna werd het weer meer heuvelachtig. Veel groen deze keer, en ook wat lager gebergte. Toen wij in het plaatsje Provo aankwamen hebben we even met elkaar de motoren en de bus gewassen, een gezellige bezigheid. Later stapten we weer op om de route te vervolgen, nadat we een kop koffie hadden gedronken. Nog even een heerlijke rit door de bergen. In de verte zagen we de sneeuw weer op de toppen, een prachtig gezicht en tevens een afscheid. Heerlijke ruime bochten en een lekkere temperatuur. Toen we bij Ruby Tuesday kwamen hebben we daar de middagmaaltijd maar genuttigd, ook was er de gelegenheid om even naar de Walmart te gaan om te shoppen. Toen we op de afgesproken tijd weer opstapten gingen we richting Salt Lake City. Bij het Capitol (State of Utah) zijn we even gestopt om een paar foto's te maken en om het Museum te bekijken. Hierna gingen we weer verder naar Eagle Rider om de huurmotoren in te leveren, waaronder die van ons. Het laatste stukje van de route werd afgelegd in de bus en we arriveerden mooi op tijd bij ons hotel Ramada Inn, dezelfde als van de eerste nacht. We sluiten de reis af met een evaluatie en een gezellig samen eten en borrelen. Het was een prachtige route met een gezellig stel mensen.

• 23 Juni 2016 - 18:04

Esther:

Jammer hè, dat alles wat leuk is zo snel voorbij gaat!? Maar jullie houden er in ieder geval een hele mooie herinnering aan over!!
    Een rustige terugreis gewenst en kom goed thuis!
    Lieve groetjes,
    Esther

• 23 Juni 2016 - 18:28

Stefan:

hoi pap en mam,

leuk om de verslagen te lezen van jullie reis.
    en dat jullie naar je zin hebben!!
    jammer dat je de motor weer moest inleveren, importeren was geen optie?
    goede terug reis!
    benieuwd naar jullie verhalen!

X Stefan

• 23 Juni 2016 - 21:11

Wim En Corrie:

Kijk je zolang naar uit en nu is het al voorbij.
    Vonden het heel leuk jullie verslagen te lezen.
    Zijn heel erg benieuwd naar de foto's en de verhalen.
    Goede terug reis.
    Lieve groetjes,
    Wim en Corrie

• 23 Juni 2016 - 23:43

Ria Pot:

Dank voor jullie reacties! Helaas zitten we op steeds in Salt Lake City, omdat het vliegtuig 3 uur vertraging heeft. :(