Zondag 10 augustus 2014 - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Ria Pot - WaarBenJij.nu Zondag 10 augustus 2014 - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Zondag 10 augustus 2014

Blijf op de hoogte en volg Ria

10 Augustus 2014 | Nederland, Bodegraven

Het kennismakingsdiner

Justin begint de kennismaking met een welkomstwoord en een voorstelling van zichzelf en Hugo doet hiervan een korte vertaling in het frans voor onze Franstalige deelnemers.
1 Franstalig koppel is er niet, begrijpelijk want ze wonen in Lyon (FR). Zij worden later per mail gebrieft en krijgen de documenten thuis gestuurd.
Een verhaal over de vergadering ga ik hier niet schrijven maar wel vertellen dat het een heel leuke groep is.
Van bij de aankomst van iedere deelnemer werd er enthousiast kennis gemaakt en al voor ieder zichzelf voorgesteld had werd er al goed gelachen.
De leeftijd van de deelnemers zal zowat rond dezelfde leeftijdscategorie schommelen, behalve Julie, dat is nog een jonge Franstalige hinde.....
De namen van de deelnemers zijn: Laurence & Pierre & Julie, Robert & Sabine, Frans, Gezinus, Pol, Richard, Willem, Cor & Ria, Eliane & Jean Marc, Berdina & Michael.
Wij vertrekken de 18de vanaf Schiphol naar Phoenix en maken een tussenstop in Washington......het aftellen is officieel begonnen.

• 17 September 2014 - 22:35

Ineke En Harm :

lieve ria en cor.

Heel veel plezier,en vele veilige kilometers of miles toegewenst!

Groetjes ineke,harm en de kids.