Zaterdag, 20 september 2014 - Reisverslag uit Holbrook, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu Zaterdag, 20 september 2014 - Reisverslag uit Holbrook, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Zaterdag, 20 september 2014

Blijf op de hoogte en volg Ria

20 September 2014 | Verenigde Staten, Holbrook

Vandaag vroeg opgestaan, briefing om 7.45 uur en om 8 uur gaan rijden. We verlaten Phoenix en rijden via Payson en Winslow naar Holbrook. In Payson was er een oud vehikel kerkhof met de meest uit een lopende dingen zoals motors, brommers, grasmaaiers, kinderwagens, fietsen enz. In onze ogen alleen maar schroot. Vervolgens nog naar een oud antiek winkel met allerlei artikelen van de cowboy en indianentijd. Winslow is bekend van o.a. route 66, maar ook van Het liedje "Standing on the corner in Winslow Arizona" van The Eagles. Daarna rijden we nog een stukje van de oude route 66 en verder nog een stuk via de interstate naar Holbrook. Hier bekeken we nog het gemeentehuis met een heel oude gevangenis, welke tot 1973 nog was gebruikt. Tevens was dit ook als museum in gebruik. Vanavond zijn we met de hele groep wezen eten. Was reuze gezellig, wat hebben we gelachen.

• 23 September 2014 - 21:35

Stefan:

hoi pap en mam,

leuk dat alles goed gaat!
    gaaf dat stukje over de route 66!
    en dat de harley schakelt als een vrachtwagen, weinig last van met de lange rechte wegen toch;)
    veel plezier daar!!!

groeten jaloerse stefan