Woensdag 24 september 2014 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu Woensdag 24 september 2014 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Woensdag 24 september 2014

Blijf op de hoogte en volg Ria

24 September 2014 | Verenigde Staten, Page

Om 7.30 uur moesten wij verzamelen. Vandaag geen ontbijt vanuit het hotel, dus moesten wij ergens anders eten. Meteen het hele personeel van slag, omdat iedereen wat anders bestelde en we gescheiden rekeningen wilden hebben. Afijn om 9.00 uur konden wij vertrekken naar de Mexicaanse hoed. Dit was een grote rode rots op een enkel punt in de vorm van een Mexicaanse hoed. Daarna door naar het nationaal park Monument Valley. Hier zijn we met de hele groep op jeepsafari door Monument Valley gereden en hebben vele mooie bekende plekken gezien. Hier zijn veel films opgenomen, zoals de films van John Wayne en The return to the back of the future. Onder Het stof en zand zijn we terug gekeerd bij de motoren. Na een vrij lange, warme rit naar Page zijn we bij de stuwdam aangekomen. Een groot indrukwekkende dam, welke een van de vele stuwdammen van de Colorado rivier is. Vanuit hier naar ons hotel, lekker douchen en daarna eten bij de Italiaan. Te moe om nog iets te doen gaan we lekker slapen.