Donderdag, 9 juni 2016 - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Ria Pot - WaarBenJij.nu Donderdag, 9 juni 2016 - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Donderdag, 9 juni 2016

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

09 Juni 2016 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Het schiet nu echt op. De tassen zijn gepakt, alleen nog de toiletspullen, medicijnen en de handbagage. Ook moet alle oplaadsnoeren nog een plek krijgen in de tassen. Wie dit ooit verzonnen heeft voor ieder apparaat weer een ander snoertje en stekkertje. En we nemen blijkbaar nogal wat mee: telefoon, foto-camera, filmcamera, tablet, e-reader, 2x communicatiesysteem en misschien nog een MP3-speler. En in Amerika kun je niet gewoon een stekker in het stopcontact steken; ze hebben stekkers met 3 pootjes :( Dus...verloopstekkers meenemen.
Nog 1 nachtje rustig (hoop ik) slapen. We moeten om 6.15 uur in Aalsmeer zijn, waar we de auto parkeren en met een shuttle busje naar de luchthaven Schiphol worden gebracht.

• 09 Juni 2016 - 16:33

Mama Martin En Cilly:

Ik hoop toch echt dat het donderdag 9 juni is anders zijn wij te laat voor ons vliegtuig terug naar nederland
    ( vertrek vrijdag de 10e).
    Nu al de dagen kwijt??
    Toch veel plezier.