Zaterdag, 18 juni 2016. - Reisverslag uit Dillon, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu Zaterdag, 18 juni 2016. - Reisverslag uit Dillon, Verenigde Staten van Ria Pot - WaarBenJij.nu

Zaterdag, 18 juni 2016.

Blijf op de hoogte en volg Ria

18 Juni 2016 | Verenigde Staten, Dillon

We starten met een goed ontbijt in dit hotel. Het verschilt nogal eens. Het weer is direct al prima, dus onze doorwaai kleding aan . We moeten eerst de stad uitrijden en we zien de Rocky Mountains al voor ons liggen. Er schijnt ook een gedeelte in brand te staan, maar daar komen wij (gelukkig) niet langs. We rijden het Theodore Rooseveld Forest in. Hoge rotswanden met een snelstromend riviertje en veel bomen. Onderweg gaan we bij Starbucks aan de koffie en rijden verder door naar het plaatsje Nederland. Over mooie slingerwegen, langs kleine plaatsjes, veel 2e (weekend)huisjes, dan weer omhoog en dan weer omlaag. Op enkele plekken kun je paarden huren om mee de Rocky Mountains in te gaan. Er is jammer genoeg weinig wild of vogels te zien. We gaan in Black Hawk in een casino lunchen. Wel triest om te zien hoe de mensen hun geld vergokken. De lunch is prima en goedkoop. Hierna rijden we al slingerend naar de interstate. De vele bochten van vandaag maakt de vele lange rechte wegen van gisteren weer goed. Na een klein halfuurtje verlaten we deze weer om naar de Loveland pas te rijden op zo'n 11.900 foot = 3.627 m hoogte. Al slingerend komen we in Dillon aan en rijden we naar ons Super 8 hotel. We eten vanavond heel erg lekker in de Dillon Dan Brewery. Daarna gaan we nog naar een festival, waar een band met 7 man stond te spelen.